Vállalkozó leszek!

Napló egy nulláról felépített üzletről

#1 4 dolog, amiért nem szerettem alkalmazott lenni

1d31a62a2fcbe1a194bfa2f210e894d6.jpg

Gyakornok újságíróként dolgoztam egy megyei lapnál egy évig. Egy pénteki napon ültem az asztalomnál, amikor sorra vettem, hogy mi az, ami nincs rendben:

  1. Minden reggel munkaundorral ébredek
  2. Utálom, hogy beosztott vagyok
  3. Utálom, hogy alkalmazottként az egyedüli reális jövőkép egy albérletben tengődés, ahol csőtöréskor egymást okoljuk a falszomszéddal
  4. Szabadnak akarom érezni magam

Annyira eluralkodott rajtam a fenti négy pont súlya, hogy rácsörögtem egy blogger komámra (akosmikos.blog.hu), ugyan árulja már el, mihhez kezdjek, ha az íráson kívül semmihez nincs affinitásom, és nem akarok havi 150 - 200 ezer forinttal az akciós parizerek közül válogatni a teszkóban?

Kezdj el blogolni - mondta Ákos, aki szerint teljesen mindegy mi a téma, ha otthonosan mozgok benne, nem számít a konkurencia, mert egyedi leszek. Az akkori barátnőm, aki azóta a menyasszonyom, annyit mondott, hogy ez egy jó ötlet, meg tudom csinálni.

e8dab1ea3e587b953b156d301893048d.jpg

Hidd el, ha vállalkozásba fogsz, te is rászoksz a motivációs tartalmakra.

Elnézést a mobilnet lassúságáért, de ti is rászoktok a fentihez hasonló motivációs tartalmakhoz, amint rájöttök, hogy valami olyanba akartok fogni, ami fenekestől felforgatja az életeteket.

Ha minden újévkor megfogadjátok, hogy elkezdtek gyúrni, ismerhetitek a shopbuilder.hu-t (nem, nem influencer vagyok, ez a sztori része). Egy testépítő webshop, ami nem a termékeket hirdeti agyon a social site-on, hanem marhajó cikkeket ír edzésről, étrendről, fogyókúráról, és ezeket küldi szét a webkettőn.

Várjunk csak, hát én nem is írok rosszul. Mi lenne, ha ilyen kreatív tartalmat gyártanék cégeknek? És ha egy gondolatot megszületik, nem piszkálja ki az agyadból semmi..

1d31a62a2fcbe1a194bfa2f210e894d6.jpg

Egy gondolat befészkelte magát az agyamba.. Ezzel kezdődött minden.

Folyt. köv. hamarosan, te meg kövess be, drága olvasóm, ha szeretnél elkísérni vállalkozóvá válásom útján!

A bejegyzés trackback címe:

https://vallalkozasomlesz.blog.hu/api/trackback/id/tr3714699650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Vállalkozó leszek!

Friss topikok

Címkék

Archívum

süti beállítások módosítása